1 » Zwroty i reklamacje2

Dodatkowe opcje przeglądania

Zwroty i reklamacje

Zwroty
 

Drogi Konsumencie! Pamiętaj, że sklep modnedonice.pl szanuje Twoje prawa i umożliwia zwrot zamówionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia dostawy! Poniżej przedstawiamy procedurę zwrotu:

  1. W pierwszej kolejności należy zgłosić chęć zwrotu za pomocą wiadomości e-mail na adres sklep@modnedonice.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
    LEOFRANCO S.C.
    Krzemieniecka 17
    54-613 Wrocław
    NIP: 8943124234
    REGON: 369326595  

    Do tego celu można wykorzystać gotowy szablon wiadomości znajdujący się na końcu tej strony oraz w regulaminie sklepu. Nasz pracownik z pewnością skontaktuje się z Państwem aby pomóc we wszystkich formalnościach.

  2. Następnie należy starannie zapakować paczkę, aby donice nie ucierpiały podczas transportu (najlepiej wykorzystać do tego oryginalny karton i folie ochronne).

  3. W zwracanej paczce powinien się znaleźć paragon oraz formularz odstąpienia od umowy (z własnoręcznym podpisem).

  4. Zwracany towar powinien być dostarczony do sklepu modnedonice.pl w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu.

  5. To wszystko! Sklep modnedonice.pl w ciągu 14 dni od otrzymania paczki ze zwrotem przeleje należności na wskazane przez Państwo konto bankowe.

    Wyjątkiem od tej reguły są donice produkowane na zamówienie (po złożeniu przez Konsumenta zamówienia w sklepie). Do tych donic zaliczamy: donice betonowe, donice ze stali corten, donice z włókna szklanego

 

Reklamacje
 

Jeżeli towar jest wadliwy lub uszkodzony należy skorzystać z procedury reklamacji. Zgłoszenie reklamacji jest bardzo podobne do procedury zwrotu – jedyna różnica to prośba o wymianę towaru na nowy, a nie jego zwrot. Prosimy o zawarcie tej prośby w wiadomości e-mail kierowanej na adres sklep@modnedonice.pl lub pocztą tradycyjną na adres: ul. Krzemieniecka 17, 54-613 Wrocław.
 

Podstawą reklamacji jest protokół szkody sporządzony przez kuriera w Państwa obecności. Paczka pozostaje u Państwa aż do momentu wyjaśnienia sprawy. Dla bezpieczeństwa sugerujemy utworzyć kopię protokołu szkody aby zabezpieczyć się na wypadek gdyby np.: reklamowany towar zaginął na poczcie. Brak protokołu szkody oznacza żmudną i długotrwałą walkę z Kurierem co w praktyce oznacza, że protokół szkody jest niezbędny do szybkiego rozpatrzenia wniosku o reklamację.
 

WAŻNE: Drogi Kliencie pamiętaj, że zawsze masz prawo rozpakować towar w obecności kuriera i sprawdzić stan przesyłki!
 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia reklamacji. Jeżeli reklamacja zostanie uznana sklep modnedonice.pl wymieni towar na nowy lub zwróci równowartość ceny towaru gdy wymiana nie będzie możliwa.



 

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

– Adresat:

LEOFRANCO S.C.
Krzemieniecka 17
54-613 Wrocław
NIP: 8943124234
REGON: 369326595  

sklep@modnedonice.pl

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.


 


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail