» FAQ - najczęściej zadawane pytania

Dodatkowe opcje przeglądania

FAQ - najczęściej zadawane pytania

  1. Jakie są dane do przelewu?
     

    Dane do przelewu znajdują się tutaj.


     

  2. Czy muszę założyć konto aby złożyć zamówienie?
     

    Rejestracja konta nie jest obowiązkowa, ale zachęcamy do tego ponieważ konto umożliwia śledzenie zamówienia, przeglądanie historii zakupów, otrzymywanie rabatów dla stałych klientów i uczestnictwo w konkursach.


     

  3. Nie mogę zalogować się na konto w sklepie, co robić?
     

    W pierwszej kolejności spróbuj zalogować się ponownie gdyż najczęstszym błędem są "literówki" w loginie lub haśle. Pamiętaj, że sklep rozróżnia wielkie i małe litery dlatego sprawdź czy "CAPS LOCK" nie jest włączony. Jeśli chcesz wygenerować nowe hasło wejdź tutaj. Jeżeli mimo to nie udało Ci się zalogować skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.


     

  4. Kiedy wyślecie zamówienie?
     

    Wszystkie zamówienia wysyłamy na bieżąco. Przeważnie spakowanie i nadanie przesyłki zajmuje nam 24-48h w zależności od wielkości zamówienia.


     

  5. Kiedy otrzymam paczkę?
     

    Wszystkie paczki wysyłamy kurierem DHL lub POCZTEX więc donice powinny do Państwa dotrzeć na drugi dzień od zlecenia wysyłki. Przybliżony czas oczekiwania na donice (od momentu zamówienia) wynosi :

    a) 2 dni – w przypadku płatności "za pobraniem"

    b) 2 dni – w przypadku płatności szybkim przelewem DotPay

    c) 3 dni – w przypadku płatności tradycyjnym przelewem


     

  6. Czy mogę osobiście odebrać zamówione donice?
     

    Tak, można odebrać zamówienie osobiście w naszej siedzibie we Wrocławiu przy ul. Gajowa 70/2 po wcześniejszym umówieniu.


     

  7. Kurier przywiózł donice ale nie było mnie w domu, co robić?
     

    Jeżeli pierwsza próba doręczenia jest nieskuteczna kurier z pewnością skontaktuje się z Tobą telefonicznie (na podany w zamówieniu nr tel.) w celu ustalenia drugiego terminu dostawy.


     

  8. Moja paczka jest uszkodzona
     

    Zdarza się to bardzo rzadko, ale jeśli donica jest uszkodzona należy poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Donice do czasu wyjaśnienia sprawy zostają u Państwa. Dalej postępuj zgodnie z instrukcją reklamacji, która znajduje się tutaj.


     

  9. Otrzymałem uszkodzoną paczkę, ale nie mam protokołu szkody
     

    W takiej sytuacji reklamacja będzie utrudniona, ale nie niemożliwa. Należy pilnie skontaktować się z kurierem który dostarczał przesyłkę (najlepiej z centralą firmy) i poprosić o ponowny przyjazd kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. Dalej postępuj zgodnie z zasadami reklamacji, które znajdują się tutaj.


     

  10. Czy mogę zwrócić zakupione donice?
     

    Tak, mogą Państwo zwrócić zakupione donice bez podania przyczyny do 14 dni. Szczegółowo procedura zwrotu opisana jest tutaj.


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.